KANTE CLICK ΣΤΟ
GIANNIS KALARITIS.BLOGSPOT.COM
ΓΡΑΦΟΥΜΕ , ΜΕ ΣΤΙΛ ΚΑΙ ΣΕΒΑΣΜΟ
ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟ ΜΑΣ.

Δευτέρα 27 Ιουλίου 2009

ΟΝΕΙΡΟ ΤΟΥ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΣΤΗΝ ΑΕΚ

Ο Νίκος Παυλής μίλησε στους εκπροσώπους του Τύπου στο Ζέεφελντ για τη νέα ΑΕΚ και τον ρόλο που πιστεύει ότι θα έχει σε αυτήν. Ο νεαρός επιθετικός χαρακτήρισε όνειρο ζωής να μείνει για πάντα παίκτης της Ένωσης και αποκάλυψε πώς θα ήθελε να πάρει το χάρσιμα του γκολ που διαθέτει ο Μπλάνκο!...
ΔΕΙΤΕ ΣΧΟΛΙΑ

Add To Facebook Add To Twitter Add To Yahoo Add To Reddit Fav This With Technorati Add To Del.icio.us Digg This Stumble This

1 σχόλιο:

nick είπε...

- Πόσο μακριά είσαι από την καθιέρωση στην ΑΕΚ;

"Αυτό ο προπονητής πιστεύω ότι θα κρίνει. Αν θα καθιερωθώ ή όχι. Εμένα η δουλειά μου είναι να δουλεύω. Ξέρω ότι μπροστά μου είναι τρεις, μαζί με τον Νάτσο (σ.σ Σκόκο), πολύ καλοί επιθετικοί και όπως είπα η δουλειά μου είναι να δουλεύω και να αποδείξω κάποια πράγματα στον προπονητή μου".

- Εκτιμάς ότι θα ήταν καλύτερο για σένα να πας σε κάποια ομάδα για να πάρεις κάποια παιχνίδια συνεχόμενα στα πόδια σου;

"Τη συγκεκριμένη στιγμή δεν έχει περάσει από το μυαλό μου να δοθώ δανεικός ή όχι. Ο προπονητής θα κρίνει αν θα πάρω παιχνίδια".

- Πιστεύεις ότι πήρες αρκετές ευκαιρίες να βελτιωθείς, με βάση τα παιχνίδια που έπαιξες και το χρόνο συμμετοχής που είχες;

"Κάθε 20λεπτο ημίχρονο, δεκάλεπτο ή και ολόκληρο παιχνίδι, σε βοηθά να βελτιώνεσαι. Αυτό ισχύει για κάθε ποδοσφαιριστή όχι μόνο εμένα, άσχετα που σε μικρή ηλικία κάθε παιχνίδι βοηθά και στη δεύτερη ομάδα. Αυτά τα δύο χρόνια που πήρα ευκαιρίες έχω βελτιωθεί αρκετά και θα συνεχίσω την προσπάθεια να βελτιωθώ ακόμη περισσότερο".

- Ποιο από τα παιχνίδια που έχεις παίξει μέχρι τώρα σε βοήθησε περισσότερο και σε ποιο πιστεύεις πως έβγαλες τον πραγματικό σου εαυτό;

"Με τη Σεβίλλη".

- Πιστεύεις πως θα μείνεις πάντα στην ΑΕΚ;

"Σίγουρα είναι κάτι που ονειρεύομαι, αλλά πολλές φορές δεν ξέρεις πως τα φέρνει η ζωή".

- Μίλησες για τρεις καλούς επιθετικούς που έχει η ΑΕΚ. Τους ζεις καθημερινά στην προπόνηση. Αν μπορούσες να πάρεις από ένα στοιχείο από τον καθένα ποιο θα έπαιρνες;

"Ο καθένας έχει τα στοιχεία του. Από τον Ίσμαελ θα έπαιρνα το χάρισμα του γκολ που έχει. Βασικά όλοι έχουν τον χάρισμα του γκολ. Δεν θα ήθελα να πω το τι θα πάρω από τον καθένα. Απ' όλους μπορούμε. Ακόμη και από κεντρικό παίκτη. Τη φαντασία του το μυαλό του".

- Σε έχουμε δει να παίζεις, επιθετικός αλλά ακόμη και εξτρέμ. Ποια θέση πιστεύεις ότι σου ταιριάζει περισσότερο;

"Ο προπονητής πιστεύω ότι θα κρίνει καλύτερα που μπορώ να βοηθήσω την ομάδα. Δεν έχω κάποιο πρόβλημα. Πιο άνετα αισθάνομαι όταν παίζω σέντερ φορ. Αλλά όπου πονάει η ομάδα και κρίνει ο προπονητής